URZĄDZENIE NAPEŁNIAJĄCE PODUSZKI POWIETRZNE FIRMY TAKATA – KAMPANIA SERWISOWA
Poduszki powietrzne Takata: na czym polega problem
Dostawca poduszek powietrznych Takata poinformował Nissana, że w poduszce powietrznej zamontowanej w Twoim samochodzie może z czasem powstać usterka.
W czasie wypadku taka poduszka powietrzna może napełnić się z tak ekstremalną siłą, że części zespołu poduszki powietrznej mogą ulec zniszczeniu, rozrzucając metalowe fragmenty wewnątrz kabiny.
W takich okolicznościach te metalowe części mogą spowodować poważne obrażenia kierującego i pasażerów.
Co powinieneś zrobić?
Nie zwlekaj. Zacznij działać. Jeżeli samochód nie został jeszcze naprawiony, prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem Nissana i podanie numeru VIN w celu weryfikacji, czy ta kampania naprawcza dotyczy Twojego pojazdu. Poniżej zostały wyszczególnione samochody z wadliwą częścią, wraz z datami produkcji.
Dodatkowe informacje dotyczące tylko modelu Nissan Note/Tiida: Nissan zaczął kontaktować się listownie ze wszystkimi posiadaczami wadliwych części w celu bezpłatnej wymiany urządzenia napełniającego poduszkę powietrzną pasażera. Nissan planuje rozesłać pisma do wszystkich klientów, których dotyczy ta akcja serwisowa, do lipca 2018 r. Przed umówieniem się z dealerem na wymianę poduszki prosimy poczekać na otrzymanie takiego pisma. Pytania na temat Nissana Nissan Note prosimy kierować na ten numer – 0 801 647726
Produkcja od | Produkcja do | |
---|---|---|
Almera |
22/05/2001 |
25/12/2008 |
Tiida | 13/11/2007 | 01/08/2014 |
Almera Tino | 22/08/2001 | 21/11/2005 |
Teana | 05/04/2004 | 01/11/2007 |
Maxima QX | 03/07/2000 | 11/06/2003 |
X-trail | 02/07/2001 | 28/11/2008 |
Pickup Navara | 24/04/2001 | 25/12/2003 |
Patrol | 19/02/2001 | 24/12/2008 |
Terrano | 06/01/2003 | 28/11/2006 |
Pathfinder | 19/07/2001 | 09/07/2004 |
Note | 30/08/2005 | 19/07/2013 |
Co Nissan robi, aby pomóc klientom posiadającym samochód z wadliwą częścią?
Zgodnie ze standardową polityką dotyczącą kampanii naprawczych Nissan:
- Powiadamia wszystkich klientów, których dane kontaktowe posiada
- Wymień bezpłatnie wadliwą część, kontaktując się wcześniej z najbliższym dealerem Nissana
Jak mogę skontaktować się z Nissanem w celu sprawdzenia samochodu lub w razie pytań dotyczących tej kampanii naprawczej?
Zadzwoń pod numer 0 801 647726
Masz pytania? Chcesz porozmawiać z nami na temat tej kampanii naprawczej?
Zadzwoń do nas. Chętnie udzielimy odpowiedzi.
Wyślij e-mail
Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji, wyślij nam e-mail. Chętnie udzielimy odpowiedzi.
Znajdź dealera
Wyszukaj najbliższego dealera, aby umówić się na wizytę w serwisie.