SZANUJEMY TWOJĄ PRYWATNOŚĆ
Polityka prywatności Nissana
Ochrona danych, które użytkownik nam udostępnia, jest dla nas bardzo ważna. Poniżej przestawiamy opis tego, jakie informacje gromadzimy, dlaczego to robimy, jak je wykorzystujemy i komu je udostępniamy. W razie wszelkich pytań prosimy o kontakt z nami.
1. Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?
Astara Nip Poland Sp. z o.o. (dalej jako NISSAN)
ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa
Telefon: 22 463 18 00
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Pana Krzysztofa Radtke: privacy.pl@astara.com
2. DLACZEGO GROMADZIMY DANE UŻYTKOWNIKA?
Dzięki lepszej znajomości użytkownika możemy mu świadczyć bardziej spersonalizowane usługi. Twoja prywatność jest naszym priorytetem
Dzięki posiadaniu danych osobowych użytkowników możemy podnosić jakość naszych usług, przetwarzać wnioski użytkowników szybciej, lepiej dbać o relację z użytkownikami. Dane osobowe wykorzystujemy na przykład w celu:
- zapewnienia łatwego kontaktu dealera z Klientem,
- odpowiedzi na pytania Klientów,
- wysyłania odpowiednich informacji o naszych pojazdach i usługach,
- pomiaru skuteczności naszych reklam,
- pomiaru poziomu sprzedaży i usług posprzedażowych,
- udoskonalania naszych produktów i usług,
- przeprowadzania ankiet dot. poziomu satysfakcji Klientów.
Z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszej zgody użytkownika możemy także wykorzystywać jego dane osobowe w celu wysyłania spersonalizowanych reklam dotyczących pojazdów, produktów i usług.
3. JAKIE RODZAJE DANYCH ZBIERAMY?
Dane użytkownika pomagają nam się upewnić, że wysyłane przez nas komunikaty są dla niego istotne
Wszelkie informacje, które posiadamy, zostały nam przekazane najprawdopodobniej bezpośrednio przez użytkownika za pośrednictwem wypełnianych formularzy, np. w celu odbycia jazdy próbnej. Mogą to być między innymi:
- imię i nazwisko,
- numer dowodu osobistego,
- adres pocztowy,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- dane biznesowe (np. firma, stanowisko).
Rozmowy telefoniczne prowadzone za pośrednictwem naszej infolinii są nagrywane w celu potwierdzenie Twoich danych oraz rejestracji Twoich zgód, na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Administrator pozyskał dane osobowe poprzez rozmowę telefoniczną, która była prowadzona przez Teleperformance (art. 14 RODO), który jako podmiot przetwarzający wspiera Administratora w realizacji celu. Pozyskane dane obejmują informacje podane przez Ciebie oraz głos zarejestrowany podczas rozmowy. Podanie danych jest dobrowolne. Jeżeli nie wyrażasz zgody na nagrywanie rozmowy, możesz się rozłączyć, a żeby skorzystać ze swoich praw- skontaktować się z Administratorem na adres privacy.pl@astara.com. Dane osobowe będą przechowywane do czasu wycofania zgody bądź do momentu zrealizowania celu. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji, jednak do danych osobowych mogą mieć dostęp spółki z międzynarodowej grupy Astara. W przypadku dostępu do danych osobowych przez podmioty spoza EOG, będą zachowane wszelkie wymogi art. 46 RODO.
4. JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA?
Informacje dotyczące Ciebie będą przechowywane przez okres obowiązywania relacji handlowej lub innego stosunku, w związku z którym czytasz niniejszą Politykę Prywatności (np. w przypadku przesłania nam CV lub subskrypcji newslettera), o ile nie zażądasz usunięcia swoich danych, w okresie ich retencji z uwagi na okres przedawnienia roszczeń, które mogą wyniknąć w związku z taką umową i/lub innym stosunkiem, jak również z uwagi na wszelkie żądania/roszczenia, które mogą zostać nam zgłoszone przez organy państwowe zgodnie z przepisami prawa.
Informacje dotyczące wysyłania komunikatów handlowych
Dane osobowe podane w celu przesyłania komunikatów handlowych będą przechowywane do momentu wycofania zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Następnie Twoje dane będą przechowywane przez okres retencji z uwagi na okres przedawnienia roszczeń, które mogą wyniknąć w związku z takimi działaniami, jak również z uwagi na wszelkie żądania/roszczenia, które mogą zostać nam zgłoszone przez organy państwowe zgodnie z przepisami prawa.
5. KOMU UDOSTĘPNIAMY DANE?
Możemy udostępniać dane osobowe użytkownika naszym partnerom w celu udoskonalania naszych usług. Upewniamy się, aby dokładali oni wszelkich starań na rzecz ochrony danych osobowych użytkownika.
6. Jakie prawa ma użytkownik?
UŻYTKOWNIK MA PRAWO DOSTĘPU DO SWOICH DANYCH LUB ZŁOŻENIA WNIOSKU O ICH USUNIĘCIE LUB KOREKTĘ W KAŻDEJ CHWILI. UŻYTKOWNIK MOŻE TAKŻE POPROSIĆ O UZYSKANIE SWOICH DANYCH OSOBOWYCH W STANDARDOWYM FORMACIE.
Użytkownik ma prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych lub do zażądania ograniczenia takiego przetwarzania.
Jeśli chcesz złożyć wniosek dotyczący zmiany Twoich danych osobowych wyślij wiadomość na: privacy.pl@astara.com
I wreszcie, jeżeli użytkownik uzna to za konieczne, ma także prawo do złożenia skargi do właściwego organu ochrony danych.