Przestawienie się na samochód zelektryfikowany nie musi być dużym wyzwaniem.
Przestawienie się na samochód zelektryfikowany nie musi być dużym wyzwaniem.
Dzięki szerokiej gamie napędów z pewnością znajdziesz model, który spełni Twoje oczekiwania.
Przestawienie się na samochód zelektryfikowany nie musi być dużym wyzwaniem.
Dzięki szerokiej gamie napędów z pewnością znajdziesz model, który spełni Twoje oczekiwania.
Napęd mild hybrid, poprawa wydajności
Przestawienie się na samochód zelektryfikowany nie musi być dużym wyzwaniem. Dzięki szerokiej gamieSamochody z napędem mild hybrid to najprostszy sposób na zapoznanie się z zaletami silników zelektryfikowanych. Silnik benzynowy napędza koła, natomiast bateria litowo-jonowa zapewnia wsparcie podczas przyspieszania, pokonywania wzniesień i jazdy na autostradzie. Jedyna różnica, jaką zauważysz, to oszczędność paliwa i komfort jazdy – zwłaszcza w korku.
Hybryda, ekscytujące możliwości z napędem elektrycznym
W pojazdach hybrydowych obok zwykłego silnika benzynowego pracuje silnik elektryczny, który zapewnia wiele korzyści płynących z jazdy na napędzie elektrycznym, bez konieczności ładowania akumulatora. System automatycznie przełącza się między napędem elektrycznym, spalinowym lub ich kombinacją, w zależności od siły nacisku na pedał gazu.
Napęd e-POWER – wyjątkowe rozwiązanie
Technologia e-POWER łączy silnik benzynowy, który ładuje akumulator i silnik elektryczny, który napędza koła. Napęd ten działa na podobnej zasadzie jak w samochodzie elektrycznym, zmniejszając emisję spalin i koszty eksploatacji, ale ponieważ samochodu nie trzeba podłączać do sieci, kierowca nie musi zmieniać swoich przyzwyczajeń. Wykorzystuje również energię regeneracyjną, którą ładowany jest akumulator.
W 100% elektryczny silnik
Dzięki silnikowi elektrycznemu i baterii już nigdy nie będziesz musiał tankować. Samochody elektryczne są bardziej wydajne, ciche, a ich koszt eksploatacji i serwisowania jest niższy. Możesz ładować go w domu (np. za pomocą ładowarki naściennej) lub na stacjach ładowania dostępnych zarówno w miastach jak i w trasie.
Nasze zelektryfikowane opcje w skrócie
Nasze zelektryfikowane opcje w skrócie
Nasze zelektryfikowane opcje w skrócie
MILD HYBRID |
HYBRYDA |
e-POWER |
W 100% ELEKTRYCZNY SILNIK |
|
---|---|---|---|---|
Jak to działa? | Silnik benzynowy jest wspomagany przez baterię podczas przyspieszania i jazdy na autostradzie | Samochód napędzany jest w równym stopniu silnikiem benzynowym i elektrycznym |
Połączenie silnika benzynowego, który ładuje akumulator i silnika elektrycznego, który napędza koła | Całkowicie napędzany przez silnik elektryczny przy pomocy akumulatora |
Co napędza koła? | Silnik benzynowy | Oba układy na raz |
Silnik elektryczny | Silnik elektryczny |
Jak ładowany jest akumulator? | Ładuje się podczas jazdy dzięki energii odzyskiwanej podczas hamowania | Ładowanie akumulatora podczas jazdy dzięki pracy silnika spalinowego i hamowaniu regeneracyjnemu |
Ładuje się podczas jazdy dzięki pracy silnika spalinowego i energii odzyskiwanej podczas hamowania | W celu naładowania musi zostać podłączony do prądu |
Czy potrzebna jest benzyna? | Tak | Tak |
Tak | Nie |
Jakie są wrażenia z jazdy? | Wspomaganie momentu obrotowego z szybkim przyspieszaniem | Natychmiastowy moment obrotowy i cichsza jazda |
Natychmiastowy moment obrotowy i cicha jazda | Natychmiastowy moment obrotowy i cicha jazda |
Emisja CO2 | Mniejsza emisja spalin | Znaczne zmniejszenie emisji |
Minimalny poziom emisji spalin | Zerowa emisja spalin |
Przez jaki czas samochód jest w całości zasilany energią elektryczną? | 0% | 67% |
100% | 100% |
MILD HYBRID |
HYBRYDA |
e-POWER |
W 100% ELEKTRYCZNY SILNIK |
|
---|---|---|---|---|
Jak to działa? | Silnik benzynowy jest wspomagany przez baterię podczas przyspieszania i jazdy na autostradzie | Samochód napędzany jest w równym stopniu silnikiem benzynowym i elektrycznym |
Połączenie silnika benzynowego, który ładuje akumulator i silnika elektrycznego, który napędza koła | Całkowicie napędzany przez silnik elektryczny przy pomocy akumulatora |
Co napędza koła? | Silnik benzynowy | Oba układy na raz |
Silnik elektryczny | Silnik elektryczny |
Jak ładowany jest akumulator? | Ładuje się podczas jazdy dzięki energii odzyskiwanej podczas hamowania | Ładowanie akumulatora podczas jazdy dzięki pracy silnika spalinowego i hamowaniu regeneracyjnemu |
Ładuje się podczas jazdy dzięki pracy silnika spalinowego i energii odzyskiwanej podczas hamowania | W celu naładowania musi zostać podłączony do prądu |
Czy potrzebna jest benzyna? | Tak | Tak |
Tak | Nie |
Jakie są wrażenia z jazdy? | Wspomaganie momentu obrotowego z szybkim przyspieszaniem | Natychmiastowy moment obrotowy i cichsza jazda |
Natychmiastowy moment obrotowy i cicha jazda | Natychmiastowy moment obrotowy i cicha jazda |
Emisja CO2 | Mniejsza emisja spalin | Znaczne zmniejszenie emisji |
Minimalny poziom emisji spalin | Zerowa emisja spalin |
Przez jaki czas samochód jest w całości zasilany energią elektryczną? | 0% | 67% |
100% | 100% |
MILD HYBRID |
HYBRYDA |
e-POWER |
W 100% ELEKTRYCZNY SILNIK |
|
---|---|---|---|---|
Jak to działa? | Silnik benzynowy jest wspomagany przez baterię podczas przyspieszania i jazdy na autostradzie | Samochód napędzany jest w równym stopniu silnikiem benzynowym i elektrycznym |
Połączenie silnika benzynowego, który ładuje akumulator i silnika elektrycznego, który napędza koła | Całkowicie napędzany przez silnik elektryczny przy pomocy akumulatora |
Co napędza koła? | Silnik benzynowy | Oba układy na raz |
Silnik elektryczny | Silnik elektryczny |
Jak ładowany jest akumulator? | Ładuje się podczas jazdy dzięki energii odzyskiwanej podczas hamowania | Ładowanie akumulatora podczas jazdy dzięki pracy silnika spalinowego i hamowaniu regeneracyjnemu |
Ładuje się podczas jazdy dzięki pracy silnika spalinowego i energii odzyskiwanej podczas hamowania | W celu naładowania musi zostać podłączony do prądu |
Czy potrzebna jest benzyna? | Tak | Tak |
Tak | Nie |
Jakie są wrażenia z jazdy? | Wspomaganie momentu obrotowego z szybkim przyspieszaniem | Natychmiastowy moment obrotowy i cichsza jazda |
Natychmiastowy moment obrotowy i cicha jazda | Natychmiastowy moment obrotowy i cicha jazda |
Emisja CO2 | Mniejsza emisja spalin | Znaczne zmniejszenie emisji |
Minimalny poziom emisji spalin | Zerowa emisja spalin |
Przez jaki czas samochód jest w całości zasilany energią elektryczną? | 0% | 67% |
100% | 100% |
Dostępne układy napędowe
Dostępne układy napędowe
Dostępne układy napędowe
Mild hybrid
Hybryda
e-POWER
W 100% elektryczny
Skrzynia biegów | Silnik spalinowy | Silnik elektryczny | Bateria | Falownik | Generator |
---|
Skrzynia biegów | |
---|---|
silnik | |
Motor | |
Akumulator | |
Falownik | |
Prądnica |
Skrzynia biegów | |
---|---|
silnik | |
Motor | |
Akumulator | |
Falownik | |
Prądnica |
Napęd e-4ORCE na wszystkie koła
Nie chodzi o samą moc, ale o to, jak ją wykorzystujesz. Technologia e-4ORCE uwalnia pełny potencjał jazdy zelektryfikowanym samochodem, przekazując moc na odpowiednie koła we właściwym czasie, zapewniając niesamowitą kontrolę i komfort, niezależnie od nawierzchni. Dostępny w nowym Nissanie Ariya i nowym Nissanie X-Trail
Poczuj elektryzujący dreszcz emocji
Poczuj elektryzujący dreszcz emocji
Poczuj elektryzujący dreszcz emocji
LEAF
100% elektryczny
Akumulator o mocy 40 kWh lub 62 kWh, aerodynamiczna sylwetka i zaawansowane technologie dodadzą Ci pewności na drodze. Odkryj zupełnie nowy sposób jazdy. Nissan LEAF z pewnością Cię zachwyci.
ARIYA
100% elektryczny crossover
Nissan ARIYA z technologią e4ORCE to początek nowej ery płynnych, intuicyjnych i adaptacyjnych doświadczeń na pokładzie samochodu i poza nim. Całość wieńczy wyrafinowany design nadwozia inspirowany japońskim zamiłowaniem do innowacji.
QASHQAI
Jedyny taki crossover
Nissan Qashqai, który w 2007 roku był pionierem w segmencie crossoverów, utrzymuje swoją popularność dzięki zaawansowanej technologii, dynamicznym osiągom typowym dla hatchbacka oraz praktyczności i stylistyce SUV-a.
JUKE
Coupé crossover
Całe miasto zdaje się przyglądać, jak wjeżdżasz na drogę Nissanem Juke, który pewnie przemierza ulice dzięki inteligentnym systemom bezpieczeństwa, pewności siebie i odrobinie zadziorności. Wtapianie się w tłum nie wchodzi w rachubę.
X-TRAIL
Rodzinny SUV
Nowa generacja Nissana X-Trail łączy w sobie najnowsze technologie, wyjątkowy design i praktyczną przestrzeń dla całej rodziny, które zapewnią wyjątkowe wrażenia podczas każdej podróży.
TOWNSTAR VAN
Kompaktowy VAN
Nissan Townstar Van to idealny wybór dla Twojej firmy. Został wyposażony w nowoczesne rozwiązania, zapewniające komfort podczas codziennej pracy oraz cichy i oszczędny napęd elektryczny, który dodatkowo obniża koszty eksploatacji.
Cykl zrównoważonego rozwoju Nissana
Cykl zrównoważonego rozwoju Nissana
Cykl zrównoważonego rozwoju Nissana
Zrównoważona produkcja
Etap produkcji samochodu jest naszym największym źródłem emisji, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby to zmienić. Dach słoneczny w Centrum części samochodowych Nissana w Amsterdamie zaspokaja 70% rocznego zapotrzebowania na energię, której nadmiar jest wysyłany do krajowej sieci elektrycznej.
W kierunku zerowej emisji
Ponad 500 000 sztuk Nissana LEAF sprzedanych na całym świecie oraz nowe modele dostosowane do wszystkich stylów życia sprawiają, że samochody o zerowej emisji nadal będą odgrywać ważną rolę w przyszłości marki Nissan. Obecnie, razem z organami władz centralnych i lokalnych w różnych krajach oraz z różnymi firmami i branżami, pracujemy nad zapewnieniem infrastruktury niezbędnej dla pojazdów bezemisyjnych.
Energia odnawialna
Jednym z naszych głównych priorytetów jest zapewnienie zrównoważonego cyklu eksploatacji samochodu elektrycznego na każdym jej etapie, od okresu przed produkcją po wycofanie z użytkowania. Zregenerowane akumulatory Nissana są ponownie wykorzystywane do magazynowania energii w budynkach, takich jak domy zasilane energią słoneczną czy stadion Johan Cruijff Arena w Amsterdamie. Jest to największy tego typu obiekt w Europie, który magazynuje wystarczającą ilość energii elektrycznej, aby zasilić całą okolicę.
Odkryj naszą pełną gamę samochodów
Odkryj naszą pełną gamę samochodów
Odkryj naszą pełną gamę samochodów
Ilustracje i opisy mają charakter poglądowy. W niektórych przypadkach fotografie nie dotyczą pojazdów o brytyjskich specyfikacjach i nie przedstawiają konkretnego modelu, wersji lub oferty. Pokazane funkcje mogą nie być dostępne lub mogą być dostępne niestandardowo lub wyłącznie w opcji (za dopłatą).
Podane osiągi dotyczą akumulatorów 40 kWh (Nissan LEAF) i 62 kWh (Nissan LEAF e+). Czas ładowania zależy od wielu warunków, w tym rodzaju i stanu ładowarki, temperatury akumulatora i otoczenia w miejscu użytkowania. Podany czas szybkiego ładowania wymaga wykorzystania ładowarki CHAdeMO. Nissan LEAF został opracowany z myślą o obsłudze większości rodzajów podróży w codziennym życiu. Jest wyposażony w specjalne zabezpieczenia, aby chronić akumulator podczas powtarzających się sesji szybkiego ładowania w krótkim czasie. Czas potrzebny na kolejne szybkie ładowanie może się wydłużyć, jeżeli temperatura akumulatora uruchomi technologię ochrony akumulatora.
Aby korzystać z usług NissanConnect, potrzebujesz konta użytkownika NissanConnect oraz musisz się zarejestrować i zalogować do aplikacji NissanConnect Services przy użyciu swojej nazwy użytkownika i hasła. Aby korzystać z bezpłatnej aplikacji NissanConnect Services, potrzebujesz smartfona z kompatybilnym systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karty SIM z opcją danych mobilnych w ramach istniejącej lub osobnej umowy na telefon komórkowy z dostawcą usług mobilnych. Wszystkie usługi są uzależnione od zasięgu sieci komórkowej. Łączenie telefonu komórkowego w celu skorzystania z aplikacji NissanConnect powinno odbywać się dopiero po bezpiecznym zaparkowaniu samochodu. Korzystanie z systemu powinno być zawsze zgodne z zasadami Kodeksu Drogowego. Kierowcy powinni korzystać z systemu tylko wtedy, kiedy mogą to zrobić bezpiecznie. Użytkownicy powinni pamiętać, że korzystanie z technologii głośnomówiącej może odwracać uwagę od drogi, co może mieć negatywny wpływ na kontrolę nad pojazdem.
Zużycie energii elektrycznej Kontekst miasta, normalna jazda ekologiczna.