Nissan Juke 2023 Instrukcja obsługi Nissana

11.9. Oświadczenie dotyczące częstotliwości radiowych

Wszystkie urządzenia korzystające z częstotliwości radiowych seryjnie montowane w tej gamie pojazdów spełniają wymagania dyrektywy urządzeń radiowych 2014/53/UE.

Kraje objęte tą dyrektywą lub akceptujące ją to: Albania, Austria, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Gujana Francuska, Gruzja, Niemcy, Grecja, Gwadelupa, Węgry, Islandia, Irlandia, Włochy, Kosowo, Łotwa, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia, Malta, Martynika, Majotta, Monako, Czarnogóra, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Reunion, Rumunia, Saint Pierre & Miquelon, San Marino, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Turcja, Tuvalu, Wielka Brytania.

FUNKCJE RADIOWE POJAZDU

Pasmo częstotliwości

Technologia

Moc/pole magnetyczne

125 kHz (119 – 135 kHz)

Transponder systemu bezkluczykowego otwierania pojazdu

≤ 42 dBμA/m przy 10 m

433 MHz (433,05 – 434,79 MHz)

System monitorowania ciśnienia w oponach

≤ 10 mW e.r.p.

433,92 MHz (433,05 – 434,79 MHz)

System bezkluczykowego otwierania pojazdu

≤ 10 mW e.r.p.

20 kHz (9–90 kHz)

System Keyless Go

≤ 72 dBμA/m przy 10 m

2,4 GHz (2400 – 2483,5 MHz)

Bluetooth

≤ 100 mW e.i.r.p.

824 – 894 MHz

GSM 850 (2G)

≤ 39 dBm e.i.r.p.

880 – 960 MHz

GSM 900 (2G)

≤ 39 dBm e.i.r.p.

1710 – 1880 MH

GSM 1800 (2G)

≤ 36 dBm e.i.r.p.

1850 – 1890 MHz

GSM 1900 (2G)

≤ 33 dBm e.i.r.p.

1922 – 2168 MHz

Pasmo I W-CDMA (3G)

≤ 24 dBm e.i.r.p.

24,05 – 24,25 GHz

Radar ISM 24 GHz

100 mW e.i.r.p.

24,25 – 26,65 GHz

Radar UWB 24 GHz

≤ –41,3 dBm/MHz e.i.r.p. średnie

≤ 0 dBm/50 MHz e.i.r.p. szczytowe

76 – 77 GHz

Radar 77 GHz

≤ 55 dBm e.i.r.p.

Temat nadrzędny: