Nissan Juke Hybrid 2023 Instrukcja obsługi Nissana
12.9. Oświadczenie dotyczące częstotliwości radiowych
Kraje objęte tą dyrektywą lub akceptujące ją to: Albania, Austria, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Gujana Francuska, Gruzja, Niemcy, Grecja, Gwadelupa, Węgry, Islandia, Irlandia, Włochy, Kosowo, Łotwa, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia, Malta, Martynika, Majotta, Monako, Czarnogóra, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Reunion, Rumunia, Saint Pierre & Miquelon, San Marino, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Turcja, Tuvalu, Wielka Brytania.
FUNKCJE RADIOWE POJAZDU | ||
Pasmo częstotliwości | Technologia | Moc/pole magnetyczne |
125 kHz (119 – 135 kHz) | Transponder systemu bezkluczykowego otwierania pojazdu | ≤ 42 dBμA/m przy 10 m |
433 MHz (433,05 – 434,79 MHz) | System monitorowania ciśnienia w oponach | ≤ 10 mW e.r.p. |
433,92 MHz (433,05 – 434,79 MHz) | System bezkluczykowego otwierania pojazdu | ≤ 10 mW e.r.p. |
20 kHz (9–90 kHz) | System Keyless Go | ≤ 72 dBμA/m przy 10 m |
2,4 GHz (2400 – 2483,5 MHz) | Bluetooth | ≤ 100 mW e.i.r.p. |
824 – 894 MHz | GSM 850 (2G) | ≤ 39 dBm e.i.r.p. |
880 – 960 MHz | GSM 900 (2G) | ≤ 39 dBm e.i.r.p. |
1710 – 1880 MH | GSM 1800 (2G) | ≤ 36 dBm e.i.r.p. |
1850 – 1890 MHz | GSM 1900 (2G) | ≤ 33 dBm e.i.r.p. |
1922 – 2168 MHz | Pasmo I W-CDMA (3G) | ≤ 24 dBm e.i.r.p. |
24,05 – 24,25 GHz | Radar ISM 24 GHz | 100 mW e.i.r.p. |
24,25 – 26,65 GHz | Radar UWB 24 GHz | ≤ –41,3 dBm/MHz e.i.r.p. średnie ≤ 0 dBm/50 MHz e.i.r.p. szczytowe |
76 – 77 GHz | Radar 77 GHz | ≤ 55 dBm e.i.r.p. |