ZRÓB KOLEJNY KROK
¹ Amazon, Alexa i wszystkie powiązane znaki są znakami towarowymi korporacji Amazon.com, Inc. lub jej podmiotów stowarzyszonych. Wybrane funkcjonalności Alexa są zależne od technologii inteligentnego domu. Opcja ta nie jest dostępna we wszystkich krajach. Odwiedź stronę www.nissan.pl lub skontaktuj się z lokalnym dealerem Nissana.
² Kierowca nie powinien polegać wyłącznie na funkcjach zapewniających wygodę jazdy. Niektóre funkcje mogą nie działać we wszystkich warunkach i okolicznościach. Należy wziąć pod uwagę prędkość i inne czynniki. Aby zapoznać się z regulaminem dotyczącym technologii Nissana, zapraszamy do kontaktu z dealerem Nissana lub na stronę www.nissan.pl/
³ Aby korzystać z usług NissanConnect, potrzebujesz konta użytkownika NissanConnect oraz musisz się zarejestrować i zalogować do NissanConnect przy użyciu swojej nazwy użytkownika i hasła. Aby korzystać z bezpłatnej aplikacji NissanConnect, potrzebujesz smartfona z kompatybilnym systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karty SIM z opcją danych mobilnych w ramach istniejącej lub osobnej umowy na telefon komórkowy z dostawcą usług mobilnych. Wszystkie usługi są uzależnione od zasięgu sieci komórkowej.
⁴ Aplikacje Apple CarPlay i Android Auto są dostępne bezpłatnie, w zależności od modelu i/lub wersji samochodu. Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z lokalnym dealerem Nissana lub korzystając z następujących danych kontaktowych: [numer telefonu / adres e-mail]
⁵ Kierowca nie powinien polegać wyłącznie na funkcjach zapewniających wygodę jazdy. Niektóre funkcje mogą nie działać we wszystkich warunkach i okolicznościach. Należy wziąć pod uwagę prędkość i inne czynniki. Aby zapoznać się z regulaminem dotyczącym technologii Nissana, zapraszamy do kontaktu z dealerem Nissana lub na stronę www.nissan.pl/
⁶ Bezpłatne usługi (Nissan w Asystencie Google, Historia i analiza jazdy, Pomoc i usługa Assistance Nissana, Pomoc w razie awarii, Przeglądy pojazdu, Menedżer akumulatora – tylko dla pojazdów elektrycznych) są dostępne bezpłatnie przez okres 7 lat, w zależności od modelu i/lub wersji samochodu. Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z lokalnym dealerem Nissana lub korzystając z następujących danych kontaktowych: [numer telefonu / adres e-mail].
⁷ Zaprojektowano zgodnie ze standardem ładowania Qi i zoptymalizowano dla urządzeń z certyfikatem Qi"
8 Działanie funkcji może być zakłócone, gdy samochód znajduje się na obszarze ze słabym sygnałem sieci telefonii komórkowej. Aby zapewnić optymalną jakość, upewnij się, że samochód jest w miejscu z dobrym zasięgiem.
9 System ProPILOT Assist jest dostępny tylko w wybranych modelach. System ProPILOT Assist to innowacyjna technologia wsparcia kierowcy, która nie jest w stanie zapobiec kolizjom na drodze. System ProPILOT Assist jest przeznaczony wyłącznie na drogi szybkiego ruchu (oddzielone barierami) i wymaga stałej uwagi kierowcy oraz trzymania rąk na kierownicy. Kierowca jest odpowiedzialny za zachowanie czujności, bezpieczną jazdę, przestrzeganie ograniczeń prędkości i bezpiecznej prędkości zależnie od warunków na drodze oraz możliwość przejęcia kontroli nad samochodem w każdej chwili.
¹⁰ System Amazon Alexa/Wirtualny asystent głosowy Nissan/Google assistant jest dostępny w wybranych językach lub tylko w języku angielskim. Polska wersja językowa nie jest obecnie dostępna na początku sprzedaży. Dostępność nowych wersji językowych będzie komunikowana w momencie ich wprowadzenia.
Ilustracje i opisy mają charakter poglądowy. W niektórych przypadkach fotografie nie dotyczą pojazdów o polskich specyfikacjach i nie przedstawiają konkretnego modelu, wersji lub oferty. Pokazane funkcje mogą nie być dostępne lub mogą być dostępne niestandardowo lub wyłącznie w ramach opcji.