Nissan Interstar
PORÓWNANIE NAPĘDÓW I PARAMETRÓW ŁADOWANIA
Nissan Interstar
PORÓWNANIE NAPĘDÓW I PARAMETRÓW ŁADOWANIA
Nissan Interstar
PORÓWNANIE NAPĘDÓW I PARAMETRÓW ŁADOWANIA
Nissan Interstar
PORÓWNANIE NAPĘDÓW I PARAMETRÓW ŁADOWANIA
Maks. moc silnika (kW) | Maks. moment obrotowy (Nm) |
DMC | Maks. zasięg | Typ złącza ładowarki prądu stałego DC¹ |
Ładowarka pokładowa prądu przemiennego AC² |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|
87 kWh | 105 | 300 | 3.5T |
do 180 km |
CCS2 |
Maks. moc 22 kW 3-fazowa | |
40 kWh | 96 | 300 | 3.5T |
do 400 km |
CCS2 |
Maks. moc 22 kW 3-fazowa |
Maks. moc silnika (kW) |
Maks. moment obrotowy (Nm) |
DMC 6-biegowa manualna skrzynia biegów |
DMC 9-biegowa automatyczna skrzynia biegów |
||
---|---|---|---|---|---|
dCi 170 | 125 | 380 | 3.5T |
3.5T | |
dCi 150 | 110 | 360 | 3.5T |
3.5T | |
dCi 130 | 96 | 350 | 3.5T | - | |
dCi 105 | 77 | 330 | 3.3T | - |
Ładowanie domowe
Ładowanie domowe
Ładowanie domowe
Typ baterii | 40 Kwh | 40 Kwh | 87 Kwh | 87 Kwh | 87 Kwh |
---|---|---|---|---|---|
ODZYSKANY ZASIĘG | - 50 km |
- 180 km |
- 50 km |
- 180 km |
- do 400 km |
Stacja naścienna (wallbox AC) 3-fazowy / maks. 7.4kW | 1h55 | 5h44 | 1h55 | 5h44 | 13h54 |
Stacja naścienna (wallbox AC) 3-fazowy / maks. 3.7kW | 3h55 | 11h46 | 3H55 | 11h46 | 28h30 |
Gniazdko domowe/przemysłowe 2.3 kW |
6h28 | 21h59 | 6h28 | 21h59 | 47h02 |
Publiczne ładowarki
Publiczne ładowarki
Publiczne ładowarki
Typ baterii | 40 Kwh | 40 Kwh | 87 Kwh | 87 Kwh | 87 Kwh |
---|---|---|---|---|---|
ODZYSKANY ZASIĘG | - 50 km |
- 180 km |
- 50 km |
- 180 km |
- do 400 km |
Ładowarka DC min. 150 kW | 0h15 | 1h00 | 0h06 | 0h19 | 1h10 |
ŁadowarkaAC 3-fazowa / min. 22 kW | 0h38 | 1h53 | 0h38 | 1h53 | 4h35 |
Ilustracje i opisy mają charakter poglądowy. Pokazane funkcje mogą nie być dostępne lub mogą być dostępne wyłącznie za dodatkową opłatą.
Nissan Interstar (diesel): zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP (l/100 km): 7.4–8.5; emisje CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 194–222.
Nissan Interstar-e (elektryczny): zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP (kWh/100 km): 21; emisje CO2 w cyklu mieszanym. Zero emisji CO2 podczas jazdy.
1 Ładowarki 11 KW i 22 KW AC wymagają ładowania 3-fazowego. Maksymalna moc ładowania 50 kW dla wersji z baterią 40 kWh oraz 130 kW dla wersji z baterią 87 kWh.
2 Ładowanie proądem stałym DC dostępne na publicznych stacjach ładowania. Ich dostępnosć zależy od dostępności operatorów stacji ładowania działających na danym obszarze. Czas ładowania może się różnić w zależności od warunków ładowania, w tym typu i stanu ładowarki, zużycia energii na miejscu, temperatury akumulatora, a także temperatury otoczenia w miejscu użytkowania, wieku i stanu naładowania akumulatora oraz tego, czy aktywna jest technologia zabezpieczania akumulatora.
3 Podane dane dotyczą akumulatorów o pojemności 40 kWh i 87 kWh. Szybkość i czas ładowania zależy od różnych warunków, w tym typu i stanu ładowarki, temperatury akumulatora, a także temperatury otoczenia w miejscu użytkowania. W zimnym klimacie może być wymagane zastosowanie pokładowego ogrzewania akumulatora w celu poprawy szybkości mocy i prędkości ładowania. Wskazany szybki czas ładowania wymaga użycia ładowarki CCS 2.0. Nissan Interstar-e jest wyposażony w zabezpieczenia ładowania, które chronią akumulator podczas powtarzających się sesji szybkiego ładowania w krótkim czasie. Czas potrzebny na kolejne szybkie ładowanie może się wydłużyć, jeśli temperatura akumulatora aktywuje technologię zabezpieczającą akumulator.