MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Działanie | Samochody z napędem mild hybrid (MHEV) wykorzystują do napędzania kół silnik benzynowy, wspierany pracą baterii litowo-jonowej. |
e-POWER to unikalna technologia hybrydowa, która wykorzystuje silnik benzynowy do wytwarzania energii dla silnika elektrycznego, napędzającego pojazd, zapewniając cichą i oszczędną jazdę. |
Co napędza koła? | Silnik benzynowy. |
Silnik elektryczny. |
Jak ładowana jest bateria? | Silnik benzynowy ładuje baterię. |
Ładuje się podczas jazdy przez silnik benzynowy i hamowanie rekuperacyjne. |
Czy pojazd trzeba tankować? | Tak.
|
Tak. |
Jakie są odczucia z jazdy? | Wsparcie przy przyspieszaniu poprawiające reakcję na pedał gazu. |
Natychmiastowy moment obrotowy dzięki napędowi elektrycznemu. |
MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Działanie | Samochody z napędem mild hybrid (MHEV) wykorzystują do napędzania kół silnik benzynowy, wspierany pracą baterii litowo-jonowej. |
e-POWER to unikalna technologia hybrydowa, która wykorzystuje silnik benzynowy do wytwarzania energii dla silnika elektrycznego, napędzającego pojazd, zapewniając cichą i oszczędną jazdę. |
Co napędza koła? | Silnik benzynowy. |
Silnik elektryczny. |
Jak ładowana jest bateria? | Silnik benzynowy ładuje baterię. |
Ładuje się podczas jazdy przez silnik benzynowy i hamowanie rekuperacyjne. |
Czy pojazd trzeba tankować? | Tak.
|
Tak. |
Jakie są odczucia z jazdy? | Wsparcie przy przyspieszaniu poprawiające reakcję na pedał gazu. |
Natychmiastowy moment obrotowy dzięki napędowi elektrycznemu. |
MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Działanie | Samochody z napędem mild hybrid (MHEV) wykorzystują do napędzania kół silnik benzynowy, wspierany pracą baterii litowo-jonowej. |
e-POWER to unikalna technologia hybrydowa, która wykorzystuje silnik benzynowy do wytwarzania energii dla silnika elektrycznego, napędzającego pojazd, zapewniając cichą i oszczędną jazdę. |
Co napędza koła? | Silnik benzynowy. |
Silnik elektryczny. |
Jak ładowana jest bateria? | Silnik benzynowy ładuje baterię. |
Ładuje się podczas jazdy przez silnik benzynowy i hamowanie rekuperacyjne. |
Czy pojazd trzeba tankować? | Tak.
|
Tak. |
Jakie są odczucia z jazdy? | Wsparcie przy przyspieszaniu poprawiające reakcję na pedał gazu. |
Natychmiastowy moment obrotowy dzięki napędowi elektrycznemu. |
MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Paliwo | Benzyna | Benzyna |
Pojemność skokowa (cm³) | 1.332 | 1.497 |
Liczba cylindrów | 4-cylindrowy, rzędowy | 3-cylindrowy |
Maksymalny moment obrotowy (Nm / rpm) | 240–270 | 250 |
Napęd | Na przednie lub wszystkie koła. | Na przednie koła |
Maksymalna moc silnika (kW (KM) / rpm) | 103 (140) / 116 (158) | 140 (190) |
Norma spalin | Euro 6e Full | Euro 6e Full |
Przyśpieszenie 0–100 km/h (s) | 9.2 – 10.2 | 7.9 |
Prędkość maksymalna (km/h) | 198–206 | 170 |
Typ skrzyni biegów | Manualna lub automatyczna | Reduktor |
Stopień sprężenia | 10,5 +-1 : 1 | Zmienna 8:1 - 14:1 |
Napęd | Na przednie koła | Na przednie koła |
Układ napędowy | Mild Hybrid | e-POWER |
Typ skrzyni biegów | Automatyczna przekładnia bezstopniowa (Xtronic) lub manualna skrzynia biegów | Napęd elektryczny na przednie koła |
MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Paliwo | Benzyna | Benzyna |
Pojemność skokowa (cm³) | 1.332 | 1.497 |
Liczba cylindrów | 4-cylindrowy, rzędowy | 3-cylindrowy |
Maksymalny moment obrotowy (Nm / rpm) | 240–270 | 250 |
Napęd | Na przednie lub wszystkie koła. | Na przednie koła |
Maksymalna moc silnika (kW (KM) / rpm) | 103 (140) / 116 (158) | 140 (190) |
Norma spalin | Euro 6e Full | Euro 6e Full |
Przyśpieszenie 0–100 km/h (s) | 9.2 – 10.2 | 7.9 |
Prędkość maksymalna (km/h) | 198–206 | 170 |
Typ skrzyni biegów | Manualna lub automatyczna | Reduktor |
Stopień sprężenia | 10,5 +-1 : 1 | Zmienna 8:1 - 14:1 |
Napęd | Na przednie koła | Na przednie koła |
Układ napędowy | Mild Hybrid | e-POWER |
Typ skrzyni biegów | Automatyczna przekładnia bezstopniowa (Xtronic) lub manualna skrzynia biegów | Napęd elektryczny na przednie koła |
MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Paliwo | Benzyna | Benzyna |
Pojemność skokowa (cm³) | 1.332 | 1.497 |
Liczba cylindrów | 4-cylindrowy, rzędowy | 3-cylindrowy |
Maksymalny moment obrotowy (Nm / rpm) | 240–270 | 250 |
Napęd | Na przednie lub wszystkie koła. | Na przednie koła |
Maksymalna moc silnika (kW (KM) / rpm) | 103 (140) / 116 (158) | 140 (190) |
Norma spalin | Euro 6e Full | Euro 6e Full |
Przyśpieszenie 0–100 km/h (s) | 9.2 – 10.2 | 7.9 |
Prędkość maksymalna (km/h) | 198–206 | 170 |
Typ skrzyni biegów | Manualna lub automatyczna | Reduktor |
Stopień sprężenia | 10,5 +-1 : 1 | Zmienna 8:1 - 14:1 |
Napęd | Na przednie koła | Na przednie koła |
Układ napędowy | Mild Hybrid | e-POWER |
Typ skrzyni biegów | Automatyczna przekładnia bezstopniowa (Xtronic) lub manualna skrzynia biegów | Napęd elektryczny na przednie koła |
ZRÓB KOLEJNY KROK
Ilustracje i opisy mają charakter poglądowy. Pokazane opcje mogą nie być dostępne lub mogą być dostępne w ramach opcji za dodatkową opłatą.
Dane w oparciu o wewnętrzne dane testowe, wyniki te są w trakcie homologacji. Rzeczywiste wyniki w rzeczywistych warunkach jazdy mogą się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak opcjonalne wyposażenie, stan baterii, klimatyzacja, konserwacja, styl jazdy i inne czynniki niezwiązane z technologią, takie jak warunki pogodowe, rzeczywista trasa itp.
Opisy Hybrydowego Pojazdu Elektrycznego porównują dane z odpowiednikiem z silnikiem spalinowym. Podane wartości WLTP służą do celów porównawczych. Rzeczywiste wyniki w rzeczywistych warunkach jazdy mogą się różnić w zależności od czynników takich jak początkowy stan naładowania baterii, dodatkowe akcesoria zamontowane po rejestracji, warunki pogodowe, styl jazdy i obciążenie pojazdu.