HYBRYDOWY |
BENZYNOWY |
|
---|---|---|
DZIAŁANIE | Koła napędzane są przez silnik elektryczny, benzynowy lub obie jednostki na raz | Koła napędzane wyłącznie silnikiem benzynowym |
JAK ŁADOWANA JEST BATERIA? | Bateria ładuje się podczas jazdy dzięki silnikowi benzynowemu i hamowaniu regeneracyjnemu | Nie dotyczy |
CZY POJAZD TRZEBA TANKOWAĆ? | TAK | TAK |
JAKIE SĄ ODCZUCIA Z JAZDY? | Natychmiastowy moment obrotowy i cichsza jazda |
Jazda konwencjonalna |
EMISJA CO₂ | Znacząco zmniejszona emisja² |
Standardowe emisje |
JAK DŁUGO SAMOCHÓD PRACUJE W TRYBIE ELEKTRYCZNYM? | 80% podczas jazdy w mieście3 | 0% |
HYBRYDOWY |
BENZYNOWY |
|
---|---|---|
DZIAŁANIE | Koła napędzane są przez silnik elektryczny, benzynowy lub obie jednostki na raz | Koła napędzane wyłącznie silnikiem benzynowym |
JAK ŁADOWANA JEST BATERIA? | Bateria ładuje się podczas jazdy dzięki silnikowi benzynowemu i hamowaniu regeneracyjnemu | Nie dotyczy |
CZY POJAZD TRZEBA TANKOWAĆ? | TAK | TAK |
JAKIE SĄ ODCZUCIA Z JAZDY? | Natychmiastowy moment obrotowy i cichsza jazda |
Jazda konwencjonalna |
EMISJA CO₂ | Znacząco zmniejszona emisja² |
Standardowe emisje |
JAK DŁUGO SAMOCHÓD PRACUJE W TRYBIE ELEKTRYCZNYM? | 80% podczas jazdy w mieście3 | 0% |
HYBRYDOWY |
BENZYNOWY |
|
---|---|---|
DZIAŁANIE | Koła napędzane są przez silnik elektryczny, benzynowy lub obie jednostki na raz | Koła napędzane wyłącznie silnikiem benzynowym |
JAK ŁADOWANA JEST BATERIA? | Bateria ładuje się podczas jazdy dzięki silnikowi benzynowemu i hamowaniu regeneracyjnemu | Nie dotyczy |
CZY POJAZD TRZEBA TANKOWAĆ? | TAK | TAK |
JAKIE SĄ ODCZUCIA Z JAZDY? | Natychmiastowy moment obrotowy i cichsza jazda |
Jazda konwencjonalna |
EMISJA CO₂ | Znacząco zmniejszona emisja² |
Standardowe emisje |
JAK DŁUGO SAMOCHÓD PRACUJE W TRYBIE ELEKTRYCZNYM? | 80% podczas jazdy w mieście3 | 0% |
Dzięki autorskiej technologii Nissana e-Pedal Step, możesz efektywnie przyśpieszać i zwalniać używając jedynie pedału gazu przy prędkościach powyżej 10 km/h. Pedał hamulca służy jedynie do ostrzejszego hamowania i całkowitego zatrzymania samochodu.
ZRÓB KOLEJNY KROK
Pokazane opcje mogą nie być dostępne lub mogą być dostępne w ramach opcji za dodatkową opłatą.
1 Porównanie Nissana Juke N-Connecta DIG-T 114 KM DCT i Nissana Juke N-Connecta Hybrid 143 KM. Nissan Juke N-Connecta DIG-T DCT 114 KM, benzyna: zużycie paliwa (l/100 km): niska prędkość: 7.5-7.8; średnia prędkość: 5.6–5.9; wysoka prędkość: 5.2–5.5; bardzo wysoka prędkość: 6.6–7.1; w cyklu mieszanym: 6.1–6.5; emisje CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 138–146. Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143 KM: zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5.0–5.2; emisje CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 114–117. Pojazd posiada homologację zgodną z przepisami UE przy zastosowaniu bardziej realistycznej procedury testowej WLTP. Z tego względu dane NEDC nie są dostępne dla tego samochodu.
2 Porównanie Nissana Juke N-Connecta DIG-T 114 KM DCT i Nissana Juke N-Connecta Hybrid 143 KM. Nissan Juke N-Connecta DIG-T DCT 114 KM, benzyna: emisje CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 138–146. Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143 KM: emisje CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 114–117. Pojazd posiada homologację zgodną z przepisami UE przy zastosowaniu bardziej realistycznej procedury testowej WLTP.
3 Zużycie energii elektrycznej – warunki miejskie, normalna jazda ekologiczna (67% czasu w cyklu mieszanym wg WLTP).
4 Nie dotyczy wersji z napędem hybrydowym, a jedynie wersji wyposażonej w 7-biegową dwusprzęgłową skrzynię (DCT).
5 Tryby jazdy dostępne są tylko w niektórych wersjach i wpływają na opór kierownicy, reakcję pedału przyspieszenia i działanie klimatyzacji.