Nissan JUKE
PORÓWNAJ RODZAJE NAPĘDU
Nissan JUKE
PORÓWNAJ RODZAJE NAPĘDU
Nissan JUKE
PORÓWNAJ RODZAJE NAPĘDU
Nissan JUKE
PORÓWNAJ RODZAJE NAPĘDU
HYBRYDOWY |
BENZYNOWY |
|
---|---|---|
DZIAŁANIE | Koła napędzane przez silnik elektryczny, benzynowy lub obie jednostki na raz | Koła napędzane wyłącznie silnikiem benzynowym |
JAK ŁADOWANA JEST BATERIA? | Bateria ładuje się podczas jazdy dzięki silnikowi benzynowemu i hamowaniu regeneracyjnemu | Nie dotyczy |
CZY POJAZD TRZEBA TANKOWAĆ? | TAK | TAK |
JAKIE SĄ ODCZUCIA Z JAZDY? | Natychmiastowy moment obrotowy i cichsza jazda |
Jazda konwencjonalna |
EMISJA CO₂ | Znacząco zmniejszona emisja¹ |
Standardowe emisje |
JAK DŁUGO SAMOCHÓD PRACUJE W TRYBIE ELEKTRYCZNYM? | 67% podczas jazdy w mieście² | 0% |
HYBRYDOWY |
BENZYNOWY |
|
---|---|---|
DZIAŁANIE | Koła napędzane przez silnik elektryczny, benzynowy lub obie jednostki na raz | Koła napędzane wyłącznie silnikiem benzynowym |
JAK ŁADOWANA JEST BATERIA? | Bateria ładuje się podczas jazdy dzięki silnikowi benzynowemu i hamowaniu regeneracyjnemu | Nie dotyczy |
CZY POJAZD TRZEBA TANKOWAĆ? | TAK | TAK |
JAKIE SĄ ODCZUCIA Z JAZDY? | Natychmiastowy moment obrotowy i cichsza jazda |
Jazda konwencjonalna |
EMISJA CO₂ | Znacząco zmniejszona emisja¹ |
Standardowe emisje |
JAK DŁUGO SAMOCHÓD PRACUJE W TRYBIE ELEKTRYCZNYM? | 67% podczas jazdy w mieście² | 0% |
HYBRYDOWY |
BENZYNOWY |
|
---|---|---|
DZIAŁANIE | Koła napędzane przez silnik elektryczny, benzynowy lub obie jednostki na raz | Koła napędzane wyłącznie silnikiem benzynowym |
JAK ŁADOWANA JEST BATERIA? | Bateria ładuje się podczas jazdy dzięki silnikowi benzynowemu i hamowaniu regeneracyjnemu | Nie dotyczy |
CZY POJAZD TRZEBA TANKOWAĆ? | TAK | TAK |
JAKIE SĄ ODCZUCIA Z JAZDY? | Natychmiastowy moment obrotowy i cichsza jazda |
Jazda konwencjonalna |
EMISJA CO₂ | Znacząco zmniejszona emisja¹ |
Standardowe emisje |
JAK DŁUGO SAMOCHÓD PRACUJE W TRYBIE ELEKTRYCZNYM? | 67% podczas jazdy w mieście² | 0% |
SILNIK HYBRYDOWY | SILNIK BENZYNOWY | |
---|---|---|
Paliwo | Benzyna | Benzyna |
Pojemność skokowa (cm³) | 1598 |
999 |
Maksymalny moment obrotowy (Nm / rpm) | Silnikbenzynowy: 148 / 3600 Silnik elektryczny: 205 / - |
200 / 3000 |
Napęd | Na przednie koła | Na przednie koła |
Maksymalna moc silnika (kW (KM) / rpm) | Moc skumulowana napędu: 105 (143) / - |
84 (114) / 5 000 |
Przyśpieszenie 0–100 km/h (s) | 10,1 |
10,7 |
Prędkość maksymalna (km/h) | 166 |
180 |
Liczba biegów | 4 biegi benzynowe + 2 biegi elektryczne | 6 biegów |
Pojemność zbiornika paliwa | 46 l |
46 l |
Typ skrzyni biegów | Automatyczna | Manualna lub automatyczna |
Układ napędowy | Hybrydowy | Benzynowy |
SILNIK HYBRYDOWY | SILNIK BENZYNOWY | |
---|---|---|
Paliwo | Benzyna | Benzyna |
Pojemność skokowa (cm³) | 1598 |
999 |
Maksymalny moment obrotowy (Nm / rpm) | Silnikbenzynowy: 148 / 3600 Silnik elektryczny: 205 / - |
200 / 3000 |
Napęd | Na przednie koła | Na przednie koła |
Maksymalna moc silnika (kW (KM) / rpm) | Moc skumulowana napędu: 105 (143) / - |
84 (114) / 5 000 |
Przyśpieszenie 0–100 km/h (s) | 10,1 |
10,7 |
Prędkość maksymalna (km/h) | 166 |
180 |
Liczba biegów | 4 biegi benzynowe + 2 biegi elektryczne | 6 biegów |
Pojemność zbiornika paliwa | 46 l |
46 l |
Typ skrzyni biegów | Automatyczna | Manualna lub automatyczna |
Układ napędowy | Hybrydowy | Benzynowy |
SILNIK HYBRYDOWY | SILNIK BENZYNOWY | |
---|---|---|
Paliwo | Benzyna | Benzyna |
Pojemność skokowa (cm³) | 1598 |
999 |
Maksymalny moment obrotowy (Nm / rpm) | Silnikbenzynowy: 148 / 3600 Silnik elektryczny: 205 / - |
200 / 3000 |
Napęd | Na przednie koła | Na przednie koła |
Maksymalna moc silnika (kW (KM) / rpm) | Moc skumulowana napędu: 105 (143) / - |
84 (114) / 5 000 |
Przyśpieszenie 0–100 km/h (s) | 10,1 |
10,7 |
Prędkość maksymalna (km/h) | 166 |
180 |
Liczba biegów | 4 biegi benzynowe + 2 biegi elektryczne | 6 biegów |
Pojemność zbiornika paliwa | 46 l |
46 l |
Typ skrzyni biegów | Automatyczna | Manualna lub automatyczna |
Układ napędowy | Hybrydowy | Benzynowy |
Pokazane opcje mogą nie być dostępne lub mogą być dostępne w ramach opcji za dodatkową opłatą.
1 Porównanie Nissana Juke N-Connecta DIG-T 114 KM DCT i Nissana Juke N-Connecta Hybrid 143 KM. Nissan Juke N-Connecta DIG-T DCT 114 KM, benzyna: emisje CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 138–146. Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143 KM: emisje CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 114–117. Pojazd posiada homologację zgodną z przepisami UE przy zastosowaniu bardziej realistycznej procedury testowej WLTP.
2 Zużycie energii elektrycznej – Warunki miejskie, normalna jazda ekologiczna.